Průběh spouštění železničního mostu v Hostivaři

Aktualizováno 17.11.2014   20:10 |

Dnes, 14.listopadu 2014, hodinu po půlnoci, byla na čtyři dny uzavřena ulice Průmyslová v části podjezdu pod železniční stanicí Hostivař.

Důvodem uzavírky je spouštění nosníků železničního mostu, na kterém probíhá rekonstrukce nosníků, úložných prahů a závěrných zídek.
Tuto náročnou operaci budeme sledovat po celou dobu spouštění a postupně sem budou přidávány aktuální fotografie z průběhu prací.

První fotky spouštění byly pořízeny dnes, 14.11.2014 po čtvrt na deset, kdy byl spouštěn první pár nosníků. Jen připomenu, že nosníky byly během rekonstrukce spřaženy železobetonovou deskou do párů. Každý pár bude uložen pod jednu budoucí staniční kolej.
V první fotogalerii JamessN zachytil přípravné práce den před zahájením spouštění mostu.

Přípravné práce 13.11.2014

Hosti-most-0

hosti-most-0

Pátek 14.11.2014 čas 9:20

Hosti-most-1

 

Pátek 14.11.2014 čas 16:00

Hosti-most-2

 

Sobota 15.11.204, 13 a 16 hodin

Hosti-most-3

 

Detaily technologie spouštění a uložení nosníků

Hosti-most-technologie

hosti-most-technologie

Poslední fotoreportáž je z poledních hodin v pondělí 17.11.2014, kdy bylo dokončováno ukládání nosníků. Celá tato technicky a organizačně náročná akce tedy proběhla dobře, včas a (snad) bez větších komplikací.

Pondělí 17.11.2014, 12 – 13 hodin

Hosti-most-5

hosti-most-5

Na závěr jen dodám, že uzavírka Průmyslové pod tímto mostem by měla skončit dnes ve 23:29 hodin, ale podle neověřené informace by měla být zkrácena a zprůjezdněna kolem 20. hodiny. I to naznačuje, že harmonogram spouštění byl dodržen.

Děkuji také autorům fotografií za jejich pořízení na úkor volného času a za jejich poskytnutí k uveřejnění.

ODKAZ
Jižní spojka - zdvoukolejnění; odb. Spořilov, Branický most (fotogalerie)
Upozorni mě
Upozornit na
guest
1 Komentář
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
Viktor
Viktor
14.11.2014 13:45

Když vidím, že dva nosníky jsou spojeny k sobě, jakým způsobem je synchronizován pohyb směrem dolů? Na každé straně je pár hydrauliky spojený – čili jednotný tlak na oba nosníky?
A pak jak se zabezpečí, že po dosednutí si nosníky nesednou jinak? Může k tomu vůbec dojít? Myslím na nerovnoměrné zatížení každého z nich (v rámci páru)..

Jinak díky za fotky. Super